Lugnlördag

Idag har varit en händelselös, men ack så skön, dag. Jag har bakat världens godaste bröd (vitt bröd med rivet citronskal i. Så gott), dammsugit två rum, skypat lite, duschat, kollat på 100 avsnitt Gossip Girl och ätit Spätzle. Snart börjar Melodifestivalen i Sverige, och hade jag haft lite framförhållning hade jag kanske kunnat bjuda in mig hos någon med svensk tv (undra vilken familj... ;P) men jag är trött och inte så intresserad så det gör ingenting. Jag ska istället plocka upp en matlåda ur frysen, vila en stund och sen kanske dricka en öl medans jag fortsätter mitt GG-maraton. Det börjar bli illa, inatt drömde jag att jag var mitt uppe i Gossip Girl och fick hångla med Chuck Bass. Helt okej dröm i och för sig.

Comments
Anonym skrev 2012-03-11 @ 10:49:15

alltid en bra dröm om man får hångla med CB.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!