Make no plans

Imorse tog min sambo sitt pick och pack och drog till Bryssel. Jag blir alltså gräsänka hela helgen och har planer på att göra absolut ingenting. Kanske träna lite. Kanske inte. Kanske städa lite. Kanske inte. Jag ska börja med att jobba idag dock, och senare ikväll tänkte jag kolla på serier och äta god mat. Det är mina simpla planer. Saker och ting kan ju ändras, men jag är numera ingen believer och tror knappast att det blir någon ändring i schemat. Så jag bunkrar upp med ett gott vin och god mat istället. Jag har ju trots allt två säsonger till av Gossip Girl att plöja igenom.


Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-03-09 @ 13:09:49

Hur går det med kärleken? Jobbar den för mycket? Tänker på dig! Puss!

URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!