Min dag i bilder.

Idag har jag varit alldeles borta hela dagen. Alltså, inte hemma, inte borta i huvudet. Snabbtrå;


Var på Kindermuseum hos di sure tanterna och spexade

Sen fikade jag med Josse och Iza och följde sedan med förstnämnda på Toom (byggaffär och enligt Josse - världens roligaste affär)

Jag införskaffade en flaggstång (fast det heter gardinstång på vanlig svenska. Herregud hur är det med språket Frau Andersson-Renhuvud?)

Sen var jag på körövning (som i sång inte som i att köra bil. Det kan jag och måste inte öva mer på det). Fick asgod smörgåstårta. Blev glad. Slut på dag.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!