När jag är ensam hemma;

 

-          Lyssnar jag på Glenmark, Erikson Strömstedt och sjunger  med i varenda låt.

-          Pratar jag högt med mig själv

-          Läser jag texter på engelska

-          Äter jag maten direkt ur kastrullen för att slippa diska så mycket

-          Sminkar jag mig

-          Duschar jag länge

-          Dansar jag omkring i lägenheten och sjunger som om jag vore med i en musikal

-          Har jag konversationer med människor jag skulle vilja konfrontera

-          Låtsas jag att mitt liv är en film

-          Går jag omkring i bara underkläder

-          Bakar jag

-          Tänker jag ut smarta svar till situationer jag inte är helt nöjd med

-          Äter jag fisk


Comments
isabelle skrev 2012-03-26 @ 22:13:09

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!



- Äter jag fisk.

Good one.

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!