Sorry!

Ber om ursäkt för dåligt bloggande men skyller på fint väder (16 grader och strålande sol) och fullt upp. Dagen var i alla fall helt underbar, och när jag kom hem runt 17.30 däckade jag och sov en timme. Sedan var det bara upp igen, ut och äta middag och sedan möta upp två norrmän på puben. Vi hade en trevlig kväll med lite öl och sång. Nu ska jag sova så jag orkar jobba och sedan hänga hela helgen med Madde och Co. Är alla lika trevliga som dessa två norrmän kommer vi få en kanonhelg, det säger jag er. Att vi också har blivit lovade 18 grader och sol hela morgondagen är ju inte fy skam..


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!