Streik.

Idag är det tydligen strejk på varenda Tunnelbana och Spårvagn i stan. Som tur är så går dom flesta bussarna och andra sorters tåg, men det krånglar onekligen till livet en aning. Jag jobar i alla fall inte idag, så jag har all tid i världen att ta mig ner på stan och sedan hem till Josefin. Jag hade tänkt att promenera, men det är inte speciellt fint väder och jag ihttar inte mina hörlurar, så det blir nog till att ta olika sorters bussar i alla fall.

Men nu ska jag äta upp frukosten och kolla klart på Gossip Girl. Jag är helt fast, igen. Chuck Bass är så snygg att jag bara vill slita av han kläderna och Nate får gärna göra samma sak. Tack på förhand. Ha en fin måndag.


Yes PLEASE!

Comments
Maja skrev 2012-03-06 @ 17:04:33

love GG, och visst har man fått en återupplivad crush på Chuck.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!