Just can't get enough

I skrivande stund är det 20 grader varmt och strålande sol ute. Jag har inte haft tid att blogga då vi har bakat massa cakes och sedan varit ute och lekt hela dagen. Det är skönt med lite vår (försommar som det verkar nu) och livet känns onekligen enklare. Nu ska jag försöka koka ihop en middag åt mig och min hårt arbetande sambo som borde komma hem inom den närmsta halvtimmen. Kokandet består av sådant vi har i vår frys/skafferi/kylskåp. Vi får se vad det blir av det hele.

Sedan har en av våra favoritnorskar anlänt och vi hoppas få se hennes glada nuna senare ikväll. Helst vill jag hinna ut innan solen går ner men det är nog lite väl optimistiskt. Vädret ska dock vara likadant hela helgen och jag är ledig imorgon så det bådar ju gott.


Lilla K påväg hem från Kurpark på sin Roller.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!