Familjen är på plats

Dom kom fram ordentligt, tjidtjie och muahra. Vi åkte hem, pratade lite och firade med ett glas vin. Sen sov vi. Jag frös ihjäl någonstans under natten (var på allvar upp och satte på mig mer kläder två gånger under natten. Helt SJUKT vad kallt det kan vara i vår lägenhet) men är vaken nu. Jo, presenter fick jag också! Det är så himla fint med Sverigebesök, man blir liksom glad för allt dom har med sig! Den här gånger var det massor. Exempelvis svenskt kaffe, falukorv gjort på renkött och lösgodis!


Foto; Madeleine Renhuvud

Idag vågar jag ändå påstå att solen lyser. Vi ska försöka ta oss in på Schirn-museumet och se Munchutställningen och sen bara strosa runt i stan. Allt är ju stängt idag så det blir lugnt. Palmengarten tänkte jag också att vi skulle ta oss till. Det är ju fint där.
Bara det blir varmare ute än jag hade det inatt är jag nöjd. Ha en trevlig Kristihimmelfärdsdag ni alla!

Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-05-17 @ 13:07:03

Nu blev jag hem- och snasksugen! Ha en fin helg med dina nära och kära! PUSS!

URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!