Lägenhetslyx

Det är så härligt att ha en balkong.

Just nu är det förresten även varmare på vår balkong än i lägenheten it self. Det är ibland skönt, och ibland väldigt, väldigt jobbigt. Men jag klagar inte i år! Igår var första dagen som det var sådär Frankfurt-stek-varmt och jag hade långbyxor på mig men klagade inte ens inne i mitt huvud. Det är som att jag har vant mig nu. Efter fyra år har jag insett att ja, så här är somrarna i Frankfurt. Det är bara att gilla det eller sticka.

Så jag gillar det.



Snälla ignorera den asdöda blomman i fönstret jag ska göra mig av med den.

Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-05-23 @ 09:44:09

Jag vill dricka vin med dig på din balkong! Typ om sex veckor, ja? Puss!

URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!