Måndags-slapp

Vilken slappardag jag har haft hittills. Efter att ha legat i sängen, ätit godis till frukost och kollat på serier (just nu är det The Big C som gäller) så kom Anna på spontanbesök. Vi åt tillsammans, hon åt lunch jag åt frukost och sen bara hängde vi i samma lägenhet. Hon övade Beethoven och jag fortsatte kolla på serier, diskade och tvättade en maskin med kläder. Nu ska jag iväg och plocka upp barnen E på fritids och lotsa dom till kyrkan för barnkörövning. Det gör jag varje måndag (det är det enda jag gör på måndagar). Så började även solen lysa. Hejhej liksom.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!