Nu är det sommar

30 grader varmt och strålande sol har vi haft idag. Jag hämtade C på dagis och vi köpte jordgubbar och pratade om livet påväg hem. Sen har vi myst på, ätit glass och haft annat skoj för oss. När jag skulle åka hem kl 19.00 så kom det. Ösregnet. Det vräkte ner som att det inte hade regnat på flera månader och det åskade och blixtrade så jag trodde jorden skulle gå under (eventuell överdrift). Hem kom jag dock, dyblöt men levande och hade med mig en sambo och en Iza. Vi gick till lite närliggande restaurangen för inköp av mat, fick med oss diverse måltider hem och avnjöt det i varandras sällskap runt vårt matbord. Sedan spelade vi TP som Yvonne var "sämst i hela världen på" och såklart kunde varenda fråga, även våra (utom möjligtvis 5) och gick segrande ur matchen. Nu ska jag röja upp på mitt rum och sedan bädda ner mig och kolla på ett avsnitt av New Girl. Så himla rolig serie! Imorgon blir det en spontantur till Heidelberg. Jag har ju aldrig varit där och har inget bättre för mig så vafföinte!


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!