Prinsessdop

Efter en härlig förmiddag ute i solen så har jag och A bänkat oss framför Prinsessdopet. Mest lagar jag mat, A läser en tysk bok och vi har tv.n på i bakgrunden. Har man lyxen att ha svenska kanaler en dag som denna måste det utnyttjas. Vi firar med köttbullar helt enkelt.

Varmt som sjutton har vi också. Det blir nog mini-pool när K kommer hem.

I eftermiddag ska jag hämta Henri, han var på semester förra veckan så det var längesen vi sågs nu! Och efter det ska det grillas i kyrkan. Jag hade hoppats att Rebis skulle joina mig (PIK) men det verkar inte så.

Det var dagens info. Kort och gott. Nu ska vi äta köttbullar och se på när Estelle blir döpt.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!