Springtime

Jo jag vet, jag är lite abscent och bloggar inte speciellt duktigt (vars är dom som ska betala dyra pengar på min blogg så jag kan blogga hela tiden?) Det har varit fullt upp mest hela tiden, jag jobbar och jobbar jag inte så försöker jag ta igen mig och även planera en möhippa. Sen börjar jag bli förkyld och har fortfarande lite ont i ryggen/axeln/skuldran. Men det är mycket bättre idag, så vi får hoppas på att det vänder nu. Fint väder har vi åtminstone mestadels, det regnar lite ibland men vinterjackan är borta för att stanna.

Hihi, ja det lät ju festligt.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!