This is not a drop out

Jag vaknade förresten runt 11 idag och gav mig ut och sprang! Det gick rätt segt, allergin sätter fortfarande stopp, men jag var åtminstone ute! 4.5 km blev det i alla fall. Det firade jag med att ta en kaffe och bagel på stan med Mathias innan han skulle jobba. Sen fick jag för mig att jag skulle köpa en tågbiljett på vägen hem och det var den bästa investeringen på länge. istället för 40 € som jag skulle fått böta om jag inte fått för mig att köpa en biljett idag så kostade stadsturen mig bara 2.50. Woopwoop jag älskar när det går bra.

Så nu håller jag mig hemma resten av dagen. Jag tänkte städa i kylskåpet. Oklart vars jag fick det ifrån men så blir det.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!