Kampen mot förtidig tantighet har enbart börjat

Jag har blivit en liten tant. På jobbet kallar dom mig tant Angie for example.
Dock drogs min tantighet drastiskt ner när Jenny utropar "så är du så trött om kvällarna att du måste gå och lägga dig astidigt! Som en bejby!". Ja så kanske är fallet, och så ska jag även göra idag (för igår drog jag ner tantigheten med hur många åldrar som helst genom att vara uppe aslänge och inte ens sova hemma! Den ni! Min kamp mot förtidig tantighet fortsätter)

Idag ska jag göra lite hitan och ditan (fasiken, där slogs det på några år på tantigheten. "hitan och ditan"? Vem säger så? Nämn gärna någon över 60 tack) och lägga mig tidigt, men jämna ut det genom att läsa en bok (vänta, vänta! Det kommer!) av Stephen King.

Joråsatt, kommer nog göra så att jag inte kommer somna astidigt denna natt.

Sa jag förresten att jag och Yvonne drömde likadana drömmar inatt? Alltså om samma sak.
Jag tror vi umgås för mycket.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!