Bist mir zu hässlich und deine..

Hihio. Igår (fast det var egentligen i lördags) när vi var och hyrde film så hets-köpte jag en film i korgen bredvid kassan. Det är typiskt mig, att spontanköpa saker när jag inte ens är inne på någon affär där det finns något spännande. Som Lidl, Lidl är rena rama fällan! Jag råkar alltid komma hem med en film, hårfärg, halsduk eller dylikt. Passar jag mig inte kommer jag snart köra hem den där gräsklipparen som dom har inne nu..

I alla fall köpte jag Torkel i knipa, eller Terkel in trouble som den heter på tyska. Så nu har jag sett den, filmen. På tyska i och för sig, men det enda som var roligt var "F*ck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.." - låten då det är den enda jag egentligen hört ur filmen.

""Mach Dich vom Acker, bist mir zu hässlich
Und Deine Mutter treibts mit Pferden"
Und ganz ohne Gefühl
"

Toll varen, filmen. Nu ska jag gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Första dagen med lille A (och jag har redan berättat om detta jobb-byte. fyi) är det och jag vill ogärna dö av trötthet.

Sen att jag hade fel och inte alls sopade golvet (eller skurade heller för den delen) i kyrkan för sista gången förra veckan, är en annan femma.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!