Living XXL am Mittwoch is the shit

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det dåliga bloggandet. Men det finns en så enkel förklaring som att jag har fullt upp. Det är jobb på olika ställen och det är firande hit och träffa vänner dit. Eller, träffa vän är det i och för sig mestadels. Igår var det After Work på Living vilket var en stor hit (någon gång får du följa med Izabella). Nu har vi lokaliserat var alla snygga affärsmän gömmer sig. Är dom inte på jobbet är dom på Living på onsdagar. Första gången som jag faktiskt gillat att vara på Living. Musiken var helt enkelt kanon! Tyvärr är min kamera borta så jag ska försöka köpa en idag eller imorgon. Förmodligen mer imorgon, då jag jobbar till ca 17.30 idag och sen ska på spelning på Feinstaub med Black Gloves. Alltså, det är dom som ska spela. Carl philipp, Kilian och Luca mest, då Martin är på turné med Morning Boy.

Så ligger det till. Nu ska jag fortsätta sjunga barnsånger för Axel. Helst även idag så högt så att grannarna hör.

Comments
Marika skrev 2011-04-14 @ 12:12:33

sv: tack is :) det tycker verkligen jag också! <3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!