Att prata en massa tyska och inte minnas vad man heter när man leder ett gympass

Sådär. Hemkommen från lilla mördarpasset. Efter 30 minuter ville jag döda funktionären (som inte var en funktionär utan.. ledare? Tränare? Inte vet jag vad det heter..) men fortsatte 30 minuter till och dog sedan i en hög. På väg hem fick jag lov att hoppa av bussen och sparsamt köpa det jag kan tänkas behöva dom närmaste dagarna för mina sista slantar. Som tur är så fick jag ett nytt barnvaktsjobb idag som förhoppningsvis kommer ge mig mer jobb! En gång i veckan ska jag hämta en liten tysk pojke på hans Kinderkrippe och sedan ta hand om honom i några timmar. Jag freuar mig och tycker det ska bli jätteroligt att lära känna ett nytt litet barn! Ja, jag är ju en sucker för ungar så är det ju bara (speciellt pojkar verkar det som. Lätt att jag kommer få 5 pojkar när jag blir stor. Lätt)

Nu har jag tryckt i mig det jag hade råd med och ska hoppa in i duschen och sen gå och sova. Helst vill jag skippa duschen och bara sova, men jag antar att det är äckligt så jag duschar väl då.

Comments
Madde skrev 2012-01-18 @ 08:13:12

Du är så himla duktig, Angelica! Men funktionären? Come on :P Grattis till extrajobbet!!!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!