Balkongmöbler!

Idag tog vi oss äntligen ut till IKEA för att köpa balkongmöbler. Vi fick ett litet bakslag när borden var slut, men fann det tillslut i en mörkare färg. Så vi fick med oss fyra klappstolar (större och bekvämare än vad jag trodde) och ett klappbord som går att fälla ut till oanad storlek (låt oss säga att vi med råge får plats fyra runt det i alla fall). Nu har vi fått ihop det och jag har pyntat och tvingar mig själv att sitta ute en liten stund med mitt rödvinglas (jag köpte två sådana också. Inser nu i skrivande stund att jag måste köpa minst ett till då jag får besök av både tjidtjie och muahra i mitten av maj..). Det är trots allt 16 grader ute (jo detta har sakta men säkert förvandlats till en väderblogg sen våren kom). Snart ska jag sminka mig och förhoppningsvis åka ner på stan och få tag på norskan som åker hem igen imorgon. Imorrn är det familjegudstjänst och våffellunch i kyrkan på förmiddagen. Det blir mysigt. Någon bild på balkongen får ni imorgon istället, det är för mörkt att ta bilder just nu. Men jag lovar, det är jättemysigt (så nu får du komma och inviga balkongen Iza!)

Comments
izabella skrev 2012-03-25 @ 10:08:23

när kan jag komma? eftermiddagsfika? :)
marika skrev 2012-03-25 @ 10:59:30

sv: I KNOW! Längtar nu bara tills jag får använda dem ;) hehe..

men på tal om ikea, kolla efter färgglada örngott till min stora kudde! :)

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!