En solig mitt-i-veckan

Idag har vi haft en sånt kanonväder att jag inte visste vars jag skulle ta vägen. Barnen har lekt utomhus med grannarna och nannyn har solat i en stol och serverat dryck och fika emellan varven. Nu har jag tagit mig hem, ätit middag och sitter nu i sängen och läser. Ska ta tag i mitt liv så fort jag har skrivit färdigt detta. Jag ska se över mina pärlor, byta om och sedan ner på stan och träffa Iza. Kanske en kaffe, kanske en glass, kanske ett glas vin. Vi verkar inte veta vad vi vill göra så det får bli improviserat umgänge. Om vi tar oss ut ur våra respektive boningar dvs.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!