En tisdagsrubrik

Alltså det syns direkt på statistiken när jag inte bloggar på (typ) en hel dag. Tisdagar är min mest upptagna dag, jag dubbeljobbar (så det är jobb från 8.30-19.30) och sen brukar jag (kanske) träna. Idag kunde inte min träningsvän, så jag promenerade iväg och handlade efter jobbet istället. Bra gjort, har inte handlat (eller ätit ordentligt) på ett bra tag. Men nu puttrar en kycklinggryta på spisen och den kommer bli till många matlådor. Jag kan lova ett till inlägg innan det är dags för mig att duscha och sova (okej nu fick jag plötsligt as-bråttom) men nu måste jag äta. Ni som känner mig vet varför..


Små trädgårdsnissar <3

Comments
isabelle skrev 2012-03-07 @ 00:53:48

"nu måste jag äta". minns alanya och nyår i idre, du och jag var hungriga jämt? vet att det till o med finns bevis på't från nyår där. KUL MINNE!

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!