Min dag i tre bilder

Hämtade lille Henri och lekte inomhus hela eftermiddagen. Det är skönt, han tycker om mig nu och idag fick jag min första kram. Helt spontant bara sådär.



Sen åkte jag hem till Iza, lånade lite böcker och sedan traskade vi till "deras" tyska restaurang i Westend. Så kom Yvonne och vi åt tysk god mat och myste. Så var det fint och nästan-grönt ute.



Efter den goda maten (jag måste komma ihåg att tvinga tjidtjie och muahra att äta Handkäs' mit Musik när dom kommer hit) så åkte jag och min sambo hem. Vi hittade en mystisk grej på U-bahn stationen. Det var lite läskigt men nu är vi hemma.


Comments
Mathilda skrev 2012-03-30 @ 23:08:01

Haha tack tack :)

URL: http://thisismyselfandi.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!