Sörja

Så har hela förmiddagen gått. Från att ha vaknat upp, trott  att det var lördag (på riktigt) och velat skjuta sig själv, till att ha myst med pojken, promenerat och lagat pannkakor. Stora tjejen ska hämtas om en halvtimme och då ska pannkakorna även ätas. Eftermiddagen har jag tänkt att vi ska spendera inne i stan. Jag hade tänkt lekpark, men det är så blött ute så jag tror vi går på museum istället.

Ikväll har vi VIP-biljetter till Odeon, så jag, Yvonne och Mathias ska gå dit och se om det är något att hänga i granen. Är det inte det åker vi till puben, helt enkelt. Men innan det ska jag träna, och kanske handla lite mat. Det är ju tråkigt, att handla mat.


Igår fick jag gosa med ett marsvin. GOOOS!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!