What a wonderful world

Idag har varit en sån skön dag. Jag har fått massor gjort och ändå slappat en hel del. Efter mitt städmaraton mötte jag upp Iza på Willy-Brandt-Platz och tog en promenad bort till Westhafen och tillbaka (Hafen = Hamn). Solen sken och det var för varmt att gå i tunn tröja + collegetröja + väst. Vi tog sedan en kaffe på Starbucks, kollade i lite inredningsbutiker och handlade mat + smink. Sedan åkte jag hem, lagade mat och nu ligger jag däckad i sängen. Jag funderar på att hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig (okej inte riktigt än men tidigt i alla fall). Jag ska försöka tanka massa sömn nu i veckan eftersom jag inte tror jag kommer få speciellt mycket av den varan i helgen.. Hörs det att jag längtar?!


Utsikt från tågbron i Westhafen.

Jag och mitt promenadsällskap

Comments
madde skrev 2012-03-12 @ 21:09:45

Det hörs!!! Sov på min vän, sov på... medan du kan! Mohahha :P

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!