Home is where your heart is

Jag hamnade hemma hos Yvonne. Hon var på väg hem från träningen och var hungrig. Då jag suttit inspärrad i mitt rum pga sjukdom hela helgen så tog jag tillfället i akt (för det heter akt va? Eller tog jag tillfället i vakt?) och åkte hem till henne och lagade pannkakor tills hon kom hem. Varför? För att jag är en snäll vän ock proffs på att laga pannkakor (det är sant, jag kan utmana vem som helst) såklart.

Förresten, för er som är intresserade så kommer jag hem i jul.
Jag landar på Arlanda kl; 18.10 den 25.de December och är i Falun runt 23-tiden samma dag. Jag stannar till den 8.de Januari då jag åker hem igen på eftermiddagen. Vi ses då vänner!
Angie

Comments
api skrev 2009-10-21 @ 12:16:41

längtar som en tok tills du kommer älsk!!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!