Onsdag den 7.de April

Jag väljer att kalla dagen för; Lets do Idre

Malin var en ängel och kom och hämtade mig uppe i Storsätern. Vi plockade upp Nisse från Beverly hills och åt lunch på grillen. Kaffe och hembakat bröd (in my ass) hos Nisse och sen inhandlades det mat för kvällen. Jag, Thess, Nisse och Malin lagade (läs; THESS lagade) ljumske (uppväxt i Idre), pommes, sallad och beasås. Måste jag säga att det var helt underbart gott? Lite vin till det och sedan ramlade det in lite fler folk i Nisses tvåa. Såklart slutade kvällen med att vi åkte upp på Idrefjäll och dansade loss på kiken.

Ja - vi var nästan helt ensamma
Nej - vi brydde oss inte nämnvärt om det
Ja - jag hade en fett rolig kväll



Mina hjärtan (ignorera Thessans.. mun)



Min festis. <3

Tack för den kvällen helt enkelt.
____________________________________________

Idag har jag hunnit med en tur på stan (inhandlat sådant som inte går att inhandla i Deutschland. Såsom snus for example) och är nu hemma för att äta middag och byta om. Ikväll blir det till att ta någon öl på stan med Tjidtjie och Maja. För imorgon åker jag till Västerås för att pussa lite på Madde innan jag åker hem igen.

And then I think things will fall to place again. 

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!