Home sweet home.

Igår flög jag tillbaka (hem) till Frankfurt.
Resan gick bra, vi landade tom lite tidigare.
Jag har (håll i hatten) redan packat upp väskan.
Idag har Izabella varit här. Jag fick två små barn (som bara blir större och större) över mig imorse, och det tog en stund innan jag förstod vars jag var och vilka ungarna var. Anders fyller år, och vi har pratat om hur mitt schema kommer se ut i höst. Snart ska jag och Yvvis ner på stan och fika med Jessica (som åker hem till Sverige på torsdag = tråkigt).

Så japp.
Det är jätteskönt att vara tillbaka.
Verkligen, jätteskönt. =)

Och jag måste säga att cupen var den perfekta finalen på en (faktiskt) underbar sommar. Tack alla underbara saemie som gjorde helgen så bra som den blev. (bra och, för att citera Idapiga, konstig. På ett bra sätt.)

Comments
Idapiga skrev 2010-08-18 @ 15:10:35

Haha sjukt konstig men på ett sjukt roligt å komiskt sätt:) Saknar dej redan!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!