Freitagabend in Preungesheim.

Igår kväll (läs; natt och även morgon) så hade vi myskväll hemma hos Yvonne. Dom inblandade var jag, Yvonne (såklart), Maria och Benedikte. Benedikte och Maria satt och lanade med en varsin dator medans jag och Yvonne spelade skip-bo (att vi spelade i sex timmar är inget vi pratar högt om). OS var självklart på i bakgrunden och när det blev trippelt skandinaviskt i längden blev svenskarna och norskan überlyckliga och skrek så det hördes till Berlin (jag och Benni skrek, Maria blev döv och Yvonne skrattade mest åt mig och Benni i och för sig..)



Kottis drack mest öl av oss alla. Den lille suparN.



Jag insåg att mina favoitting fanns i lägenheten. Jiho!



Det var en fin kväll med en massa skratt. Norskarna ägde OS och Benni firade detta med att våldta min facebookprofil med norska nationalsången (hon tog hjälp av en karaokevarsion av nationalsången, det var fina grejer ni).

Nu bär det av hemåt för att packa färdigt inför morgondagen. Hinner vi åker vi och checkar in bagaget redan ikväll. Vore bra att ha det gjort (speciellt då både Elias och Emanuel är lite halvsjuka).
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!