Lillebror har fått byta mössa.


Fotograf; Madeleine Renhuvud
Mina älskade syskon Marika och Ejvin på vielles mösspåtagning

Idag var det mösspåtagning på stora torget i Falun. Min lillebror är med i DGF och fickidag byta ut den blå mössan mot den vita. Det är helt sjukt att min LILLEBROR tar studenten om inte mindre än fyra dagar.
Jag är glad att jag kommer att vara där. För att få träffa släkten och fira något denna gången.
(i övrigt började jag grina när jag såg den här bilden. Minns hur lycklig man var denna veckan och att få se mina fina, bästa, älskade syskon på bild tillsammans gjorde mig glad, på ett ledsamt sätt. Men tack-och-lov så är jag där på fredag, i Falun tillsammans med min familj för att fira att vår lille pojk klarat av all skola an måste. Är han inte hur bra som helst!)

Comments
GommorSanna skrev 2010-06-08 @ 13:57:06





Jo, det är han! ;)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!