Ich fahre nach Schweden am Samstag.

In case U didn't know.

På lördag åker jag till Sverige. Flyger på morgonen och landar på Arlanda runt 12. Tåget går 14.ngt. och jag tror jag är i Mora runt 17.30 oder etwas. Sen tänker jag hoppas på hämtning (någon som känner sig manad? Någon som vill? Någon som kan? Någon som åtminstone har en bil?) så jag tar mig straight ahead till Storsätern. Där kommer jag sedan spendera mina dagar fram tills jag åker hem igen den 12.de (möjligtvis att jag är i Falun dom sista dagarna för att lätt kunna ta mig till Arlanda igen).

Nu vill jag veta 5 saker
  1. Vilka är hemma när jag är i Idre?
  2. händer det ngt coolt medans jag är hemma?
  3. kan vi göra så det händer ngt coolt?
  4. vad tusan ska jag ha med mig för kläder?
Jag skulle verkligen uppskatta åtminstone ett svar. Vänligt men bestämt.

Eller hur det nu är dom skriver i tidningar.




Comments
Maja skrev 2010-03-31 @ 10:55:04

jag röstar på att du kommer ner till falun. de andra frågorna överlåter jag till idreborna..

URL: http://majarific.blogspot.com
api skrev 2010-03-31 @ 15:37:00

jag e deffenitivt hemma! självklart händer de nå coolt när du kommer! vi ska gå på after ski o dricka massa öl tänkte jag :) o snacka massa skit o bara kramas, räcker de??? :)
Thess skrev 2010-03-31 @ 15:40:29

Svar:

1: Jag är garanterat hemma, så mig får du se mer än nog av. :P

2:Det händer inte ett skit över det vanliga.

3: Klart vi ska hitta på nå coolt. Börjar planera redan nu.

4: Ingen vårjacka, det är vinter här. Ett paraply kan dock vara passande, då det spöregnade här om dagen. Fast ja, det kom ju 2 dm snö i natt igen... festkläder, för det kommer garanterat bli fest. och få se... ett gott humör och ett öppet sinne? :)



URL: http://thessilicious.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!