På små rosa moln svävar jag omkring och jag njuter av alla vackra ting

Idag har jag jobbat (nähä) på mitt mycket trevliga (nähä) jobb. Efter att jag hämtat barnen blev jag sittande apatisk i min säng till middagen (som var otroligt god). Efter ett glas vin med Jenny drog jag och Yvonne in till Bornheim och schöne berger där dom gör otroligt goda flammkuchen. En sådan och ännu ett glas vin innan vi drog oss hemåt. Ett mycket gemytligt samntal och nu är jag hemma igen. Har inga högre planer på att göra något mer nu utan det blir väl en stund framför datorn och lite läsning innan jag ska försöka sova. Blir nog svårt att sova och le samtidigt, men det ska nog gå det också. =)

Comments
Mandy skrev 2010-09-29 @ 14:25:27

Du låter nästan lite misstänkt nöjd?



Något du undanhåller? DU vet hur tidskrävande det är att läsa mellan raderna, so just spit it out!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!