Att hitta den perfekta skon

Idag har jag varit på stan. Mötte upp Yvonne strax efter 12 och började dagen med att smita in på Görtz. Där satte vi av mot rulltrappan, då Yvonne tidigare spanat in ett par Tommy Hilfiger skor som hon ville prova. När jag har glidigt omkring bland de underbara skapelserna ett tag ser jag dom. Mina sommarskor. De skor jag saknat hela mitt liv och nu fanns dom där! Jag snappade åt mig en sko och när jag satte på mig den kände jag mig som Askungen. Den satt perfekt och jag började nästan gråta så fina dom var. Bad om den andra skon också och när jag sedan stod där framför spegeln i mina framtida sommar-sandaler så kunde jag inte sluta le. Jag måste erkänna att jag struntade i prislappen och genast stövlade fram till kassan. Nu är dom mina. De vackraste skorna i världen.



Är det bara jag som känner mig så här när jag hittar de perfekta skorna?

Comments
Jessica skrev 2011-04-01 @ 22:08:42

Känner verkligen igen det där! Jag blev överlycklig häromdagen när jag fick hem ett par svarta ballerina i skinn som jag hade beställt OCH de passade! Det händer inte ofta! Grattis till de fina skorna fina tös! Puss!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com
Jessica skrev 2011-04-01 @ 22:14:14

Också var det ju din datorfråga. Jag köpte en i Tyskland så den har ju tyska tangenter, men sen har jag installerat svenska så nu funkar tangentbordet som en tyskt eller svenskt beroende på vad jag säger till det. Då har jag ju tex å,ä och ö på samma plats som på ett vanligt svenskt bara det att det ser ut som att det ska komma ett tyskt u, men istället kommer det ett å. Se själv: ååååååååååå. Funkar asbra! :D Puss!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com
tjidtjie skrev 2011-04-02 @ 12:03:17

Behövs inga ord... ett par skor är som en sup för en alkoholist, mjölk i kaffet, den sanna kärleken ja... jag förstår precis ;) fast de vet du ju förstås...du är ju din mors dotter ;) tjf

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!