Dag 06 - Dåliga vanor och laster

Om ni bläddrar ner två inlägg så ser ni en av mina laster. Sen om den är dålig eller inte lämnar jag osagt. Är det något jag skulle övertrassera kontot för så är det skor. Skor i alla former och färger (jag lever nämligen, som de flesta kvinnor, efter mottot; "Man kan aldrig ha får många skor").
Choklad, är annars en last jag har. Men jag är osäker på om dessa två laster kan kallas dåliga.
Fast i och för sig. Om vi ska sammanföra en av mina laster med en dålig vana så kan vi säga så här; Jag har sällan (läs; i princip aldrig) allergitabletter, ögondroppar eller mediciner med ett bäst-före-datum som inte gått ut hemma. Jag köper som sagt hellre skor (eller choklad, handväskor, en ny klänning, fler skor..) än mediciner. Jag till och med glömmer bort det och får sedan pina mig igenom våren (eller dö lite halvt på ett flygplan mellan Tyskland och Sverige).

Så imorgon ska jag leta reda på närmsta söndags-öppna apotek och inhandla mediciner jag behöver för att klara mig igenom våren.

Eller så åker jag ner på stan och kilar in på HM och klämmer på dom där snygga skorna jag såg härom dagen..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!