Self Deception

För första gången har reklamen på Spotify gett mig något.
Ett (för mig) nytt band.
Self Deception.
Deras album heter Over The Threshold (Linken är en Spotify-länk. HAHA. Linken..)

Dom påminner om ett band som jag inte kan komma på namnet på just nu. Men jag tänker på Malin. Jag tänker på när hon bodde i Orsa. Jag tänker på Apemobil. Någon som vet vilket band jag pratar om?

Jag gillar bandet. Grymt. Jag blir pepp på livet och glad.
Kom ihåg var ni hörde det först! (observera ironin då jag lever i Tyskland)

Comments
Becka skrev 2011-04-24 @ 13:42:50

Dom e awesome!

URL: http://rosarutig.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!