Att regndroppar faller som tårarna gör

Jag ska bara få det ur mig.
Jaglängtarihjälmigjaglängtarihjälmigjaglängtarihjälmig.
Så. Nu kan vi prata om något annat en stund.

Som att jag kom in på inte bara Naturkunskap B (som förövrigt började idag) utan också Anatomi och fysioligi-kursen! Jag blev jätteglad, men det betyder ju mer plugg. Mer jobb och mer plugg hela hösten. Men det ska nog gå bra, och gör det inte det så får jag väl hoppa av kursen då. Det är ju inte så att det är skrivet i sten.

Och är inte det det bästa med livet?
Ingenting är skrivet i sten.

Om man inte skriver det i sten då,
såklart.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!