Oskarshamn, kyrkoherdeinstallation och småländska skogar

Nu har vi firat högmässa i Döderhults församling.
Det. Var. ASCOOLT.
Typ, det coolaste jag varit med om. I kyrkväg. (har ni tur berättar jag mer om det senare. Jag kan ju teasa med att säga att det var en biskop och NIO präster som medverkade. Två körer, också..)
Sen promenerade vi i de småländska skogarna innan vi åt middag i uterummet.
Nu ska jag äta ostbågar och kolla på svensk tv. Imorgon åker jag hem.
And it feels quite awesome, if you ask me.


Comments
Muahra skrev 2011-08-28 @ 21:35:02

Du är nanny till ekonomitjejen i Frankfurt, vars mamma är syster till en kvinna i min församling.

Tänk så liten världen är ♥

URL: http://cadjus.blogspot.com/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!