Torsdag (and one day closer)

Idag är det duggigt ute. Jag som hade hoppats på sol - tji fick jag.
Så jag spenderar dagen inne vid köksbordet (varvat med soffan) där jag försöker få i mig vad som kallas kemi. Det är inte riktigt my cup of tea, men ack så mycket enklare nu än på högstadiet. Jag ska bara få koll på det där periodiska systemet så är jag snart klar med det kemiska kapitlet. Fast inte, ser jag nu när jag bläddrar lite i boken. Nåväl, jag är åtminstone stolt över mig själv som ens gett mig in i detta. Kemi, liksom. Jeez.

Men jag pluggar i mina nya skor, vilket gör allting mycket trevligare.
Varför jag har dom på mig? Jag ska gå in dom tills på söndag då det är dags för Anders kyrkoherdeinstallation. Då blir det svart klänning och ny-skor.

Snart ska jag klä på mig och ge mig ut i rusket. Jag ska hämta Byströms-barn på ny-skolan. Like in the old days. Sen ska vi spela spel (enligt Emanuel), leka med lego (enligt Johannes) och pyssla (guess who).


Comments
Lucas Gustavsson skrev 2011-08-25 @ 14:16:42

Vilken trevlig blogg du har du :)

URL: http://lucasg.devote.se
Emma says style, love & rock and roll. skrev 2011-08-25 @ 15:48:51

oh nice shoes!

URL: http://emmasays.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!