1. Berätta om dig själv.

Jag heter Anna Angelica Andersson Renhuvud. Jag är 23 år och kommer från Idre. Jag har brunt hår som är tunnt. Jag gillar choklad men tål inte nötter. Jag älskar barn och vill ha minst 3 stycken egna. Jag tycker om fiskbullar men inte blodpudding. Jag har några renar. Jag är bra på att åka snowboard men skriver som en 5-åring. Jag är en bra vän och tror på gud. Jag sjunger bra och tycker om att läsa. Jag blir arg om jag inte äter regelbundet och jag tycker det är tråkigt att duscha. Mina syskon är det viktigaste i mitt liv. Ibland är jag ledsen men oftast är jag glad. Ibland tycker jag om att vara tyst. Jag är inte speciellt romantisk. Jag tycker om ostbågar. Jag shoppar för mycket men jobbar också mycket. Jag är trevlig men kan bli arg om människor beter sig dumt. Jag tycker om mina ben i klackar. Jag är rolig och jag hatar att tvätta.

Jag är same. Jag är svensk. Jag bor i Tyskland.


Comments
Muahra skrev 2011-12-04 @ 20:17:42

Herre jösses det var som att läsa en beskrivning av sig själv.

Vilken underbar människa du är :)

URL: http://cadjus.blogspot.com/
Jenny skrev 2011-12-04 @ 20:41:20

Fina du, tänk att allt det där visste jag redan. Kram!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!