Måndag 10-01-11

Första dagen på jobbet efter semestern och det har gått fint. Måndagar är ju en av mina favoritdagar då det innebär massa småttisar som springer omkring i lokalerna. Jag gillar ju barn jag, så är det ju.
Så idag har jag lagat mat, försökt komma ikapp med lite mejl, hämtat barn på skolan och sitter nu barnvakt åt samma barn då Anders är i München och Jenny på avslappningskurs. Senare ska jag hem till Yvonne. Vi har haft alldeles för få "Yvonne-Angelica-kvällar" den sista tiden så nu försöker vi ta igen det. Vi ska kolla på svensk tv och ha en skype-trekant med vår framtida sambo Caroline. Äta gurkstavar ska jag också göra. Jiha.

Herre vilket kul inlägg alltså. Är så man tappar andan så genialiskt det är.

Comments
marika skrev 2011-01-11 @ 13:47:56

men jodu ;) de nya vettu! halv målat å fint :)

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!