6 dagar kvar i Deutschland

Hej.
Jag är lite borta, men ni alla vet ju varför.
Vad har jag gjort den senaste tiden då. Förutom att jobba och flytta (nu är vi i princip färdiga. Med flytten i alla fall. Nu måste vi bara få den att se ut som ett hem. Just nu är den lite.. Ekande) så har jag spenderat en massa tid med familjen och mina vänner. Jag ska ju trots allt åka till Sverige om mindre än en vecka och sen vara borta (borta och borta) i två månader. Det är blandade känslor. Självklart ska det bli kul att komma hem till Sverige, men jag menar, två månader är ju ändå länge. Fast just nu längtar jag efter mina sverige-familjer så det ska bli wonderbart att komma hem. Mest.

I helgen har vi firat födelsedagar och firat av Jenny. Middag på Buena vista och några drinkar och sen på lördagen var det sommarfest i kyrkan. Vi klarade oss undan regnet (det öste bara ner när vi var påväg hem) och sen på kvällen/natten så firade vi som sagt två födelsedagar. Fejnt var det.

Idag hänger jag med familjen (kan ni förstå hur mycket jag kommer gråta när jag ska släppa av dom på flygplatsen på söndag?!!) och sen ska jag passa barnen medans Jenny och Anders är ute och äter med nya prästen. Och ja, är ni nyfikna så landar jag söndag kväll (26.de Juni) och kommer befinna mig i Falun/Brlng den första veckan. Jag ska jobba (en hel massa) på Peace and Love och hoppas på att träffa några av mina vänner. Är ledig måndag och tisdag och jobbar bara lite på onsdagen. Så är det någon som är i krokarna vill jag mer än gärna ses.

Förresten hittade jag en fin bild på lilla fröken Rebermark.
Kolla vad söt du är. Ich vermisse dich. Vi hörs när jag är i Sverige. <3


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!