Dan före feiertagen

Efter en heldag med jobb - spring - IKEA - maxning med bilen (jag älskar den nya kyrkbilen!) - och hunger så tog jag mig hem till lägenheten. Regnet har idag (enbart på eftermiddagen) öst ner och jag har inte varit med om ett sånt åskoväder sedan Augusti 1997. Nu har solen kommit tillbaka och jag har röjt i lägenheten. Snart får jag och min sambo finbesök i form av käraste vännen Jessica. Vi ska snacka skit, dricka vin och.. Ja det är väl i princip det vi ska göra (så sitt där på din j*vla brygga och meta du Izabella!!).

Så fyller min lillebror år idag. 20 år blir han.
Konstigt det där. jag som bara knappt är 20 själv.
Och lillasyster (fast nu skrev jag ju fel, lillkusin är hon ju) Linnea fyller även hon år. Inte 20, men hela 13.
Grattis på er båda två.
Om jag bara haft en fungerande hemtelefon hade jag ringt.
Eller i alla fall pengar på mobilen.
Jag får ju se till att skärpa till mig.

Comments
izabella skrev 2011-06-22 @ 23:10:10

två timmar - ingen fisk :(

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!