Min dator äter upp mina minnen.

Ni kommer inte tro mig.
Jag tänkte (eftersom jag åtminstone fann sladden till mobilen) att jag kunde lägga in en halvtaskig bild på ett rum i lägenheten. Vad händer om inte detta;
  • Jag stoppar in sladden i datorn och andra änden i mobilen.
  • Laddar..
  • Laddar lite mer..
  • JA! Där dyker den upp på skrivbordet.
  • Klickar mig in i mappen. Hittar.. Inget.
  • Hoho? Det är så tomt så det ekar i min mapp.
  • Jag blir upprörd, försöker mata ut mobilen.
  • Matar uuuuut..
  • jag sa - MATA UT!
  • Får panik och rycker helt sonika ut sladden.
  • Detta resulterar i att mobilen väljer att radera allt på hela minneskortet.
  • Upptäcker att så inte är fallet. Den har valt att låtsas om att det inte finns ett minneskort. Ännu bättre.. NOT!
  • Angelica tackar så mycket och börjar knarka.
Det där sista var eventuellt ett skämt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!