Semester var det ja.

Jag är inte död.
Jag har semester!
Alltså ska jag från och med nu jobba arslet av mig.
Jag smyger numera omkring på Peace and Love, står dock mest still.
Fast går. Ni förstår.

Det jag försöker säga är att efter gårdagens kalvmärkning och sedan spurt tillbaka till Falun (jag var hemma strax efter 2) så är jag efter dagens pass rätt slut. Imorgon börjar mördarpassen och jag är så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Det ska vi ändra på till morgondagen så nu ska jag gå och lägga mig.

Förutom att det är fullt upp, så är det för övrigt hur kul som helst!
Vädret kan jag inte heller klaga på.

And if someone happens to read this, you wont have to translate it all. Sweden is good to me, and yesterday I got to meet my babysister. I hugged her til she got blue.

Twittrar gör jag oftare än bloggar.

Klart slut.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!