You and me

Angående detta som jag läste i min storasysters blogg så berättade jag det för Jenny. Men valde att spejsa till det hela lite på slutet av skojet.

Jag - Hahaha! Liksom tänk! Jesen Getut!!

Nu ska jag sminka mig och dra ner på stan. Jag ska träffa Izabella, hennes syster och systerns pojkvän för ett glas vin eller två. Sen ska jag (äntligen) plocka upp mitt livs kärlek på Hauptbahnhof innan det blir utgång för vår del. Förmodligen en sväng i Sachsen, om jag får medhåll av Yvonne det vill säga. =)

Så går den här på repeat hos mig (eftersom ingen kan hjälpa mig och logga in på spotify så använder jag bajs-youtube till detta);


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!