Mysfredag

Idag har jag gjort goda försök till att plugga. Gick sådär. Så jag städade och drog ner på stan för att träffa Izabella. Hittade äntligen ett par boots (HM, Asbilliga) och köpte även.. Näsdukar.
Anyhow. Vi shoppade loss på världens största Rewe och åkte sedan hem till mig för att laga middag (och baka efterätt). Izabella lagade och jag skar tomat och lök (That's right! You heard me!) Det blev en lax/spenat-lasange och sedan kladdkaka ala. Maddie (icke att förglömma tomatsalladen jag hackade till). Lasangen var helt underbar och jag längtar tills imorgon då jag får äta resterna. Seriously, det var såhimlabajsgott.

Nu har rebis åkt hem och jag har till och med diskat upp allting så jag slipper det imorgon.
Jeez I'm so grown up.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!