En dag i Palmengarten.

Idag har jag jobbat i Palmengarten. Vi träffades där och jag lekte med C en timme och sedan fikade vi lite och bytte barn. Jag och en asglad liten 19-månaders pojke strosade omkring i det fina vädret i den fina parken och bara njöt av livet. Det har varit en riktigt fin dag, med andra ord. Efteråt var jag hem till Iza och hämtade min Sverige-beställning (ostbågar och lingongrova. Fick även en marabou på köpet) och sedan mötte jag upp Yvonne och åt middag på Vapianopalatset. Nu är bilen hämtad och frukost inhandlad. Imorgon bitti astidigt styr vi vår kosa mot Hamburg för att spendera en liten mini-weekend där tillsammans. Det ska bli så himla mysigt (jag gör i ordning några tidsinställda blogginlägg så ni slipper få abstinens. Inte för att trafiken varit hård här under våra besök men jag ska bättra mig).



Inne i Palm-huset i Palmengarten. Några har hawaii-fest i buskarna.



Fint hus i Westend



Fin Sambo i Westend.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!