Bittersweet memories

Påväg hem från träningen (som förövrigt var askul) så satte det sig en kille alldeles framför mig på bussen. Plötsligt sveper det in en doft över mig och jag slungas tillbaka 10 år. Till Idre, Strandskolan och alla söta killar (jo vi hade några sådana på min tid). Parfymen killen på bussen har på sig är precis samma parfym som min allra första kärlek hade, och alla andra av hans vänner (alltså min andra, tredje och fjärde crush..). Efter ett tag vänder killen på bussen sig om och jag inser snabbt att jag suttit och sniffat han i nacken, ungefär sisådär.. Alldeles för nära för att det ska vara okay. Jag ler även som ett litet snusko och hyperventilerar en aning (eftersom jag försökt andas in så mycket som möjligt, på så kort tid som möjligt. Jag visste ju inte när han skulle kliva av!). Han kollar skumt på mig, reser sig och ställer sig upp och står den sista biten.

Men han luktade så gott, det var lätt värt att vara den konstiga tjejen på bussen för att få inandas den aromen.

Comments
Izabella skrev 2012-02-09 @ 21:52:46

haha!
En annan Jessica skrev 2012-02-09 @ 23:23:29

Åh jag brukar också få luktslag som känns ända ner i livmodertrakten!

URL: http://enannanjessica.se
Caroline skrev 2012-02-10 @ 00:32:11

Haha!! Jag tror jag döööör!!! Du är ju för rolig ;) puss

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!