Skit-dusch

Nej, vi kan fortfarande inte duscha i vår dusch, så våra dagar går lite ut på att försöka pussla ihop livet + hitta någonstans att duscha. Det är lite halvjobbigt, och även fast jag tror jag duschar imorrn hemma hos Orstadius så är det jobbigt. Min sambo är iväg å letar dusch i skrivande stund och hamnade hemma hos Josefin och Christian. Det betyder att jag fortfarande är ensam hemma och sjukt uttråkad. Middag har jag också redan ätit så jag kan inte ens underhålla mig med det (jag lyxade och lagade korvstroganoff på renkorven jag hade i frysen = 4 stycken lyx-matlådor). Jag har redan städat i garderoben och dammsugit. Kollat klart på alla avsnitt i serierna jag följer och börjat på en ny.

Jag antar att det bara är att bita ihop, äta en chokladboll och virka lite.
Lill-tanten har jag även blivit på köpet.

Jag tror inte ni förstår hur mycket jag önskar att februari bara kunde ta slut nu.

Comments
Maja skrev 2012-02-27 @ 22:54:25

minns du att vi startade en klubb, våga vägra duscha, sist jag var i frankan. vi orkade inte duscha men tillslut efter någon dag så insåg vi att vi var tvunga att göra det ändå.

URL: http://majarific.blogspot.com
Maja skrev 2012-02-27 @ 22:54:59

minns du att vi startade en klubb, våga vägra duscha, sist jag var i frankan. vi orkade inte duscha men tillslut efter någon dag så insåg vi att vi var tvunga att göra det ändå.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!