Vad är det du påstår du pojk?

Idag när vi skulle till att åka in till stan på vår playdate kommer A med ett armband han vill att jag ska hjälpa honom att sätta på.

Jag - vill du ha det armbandet?
A - jaa, måste det.
Jag - Okej få se..


Tre sekunder senare inser jag att det handlar om ett sånt där "Om-någon-tappar-bort-mig-står-mitt-namn-och-mina-föräldrars-telefonnummer-på-detta-armband" - armband.
Tydligen tyckte A att det fanns en viss risk att han skulle tappas bort under dagens aktiviteter.
Tack för förtoendet, lilleman.


Not really nödvändigt om ni frågar nannyn. Jo, om ni frågar pojken.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!