Foreign language

Ibland är jag glad att barnen är svenskar i Tyskland. Idag var en sådan dag. Vi har haft utflyktsdag och åkt buss, S-bahn och U-bahn. Varit i lekpark, strosat i vårsolen (alltså okej, det var väl en vintersol men den kändes onekligen som en vårsol) och fikat på starbucks. När vi är påväg hem sitter A och flirtar med paret mitt emot oss. Plötsligt börjar han sjunga..

"- Mamma haar tuuuttar, mamma har tuuuuttar, tuttartuttarmammaaaaa"

Jag försöker hålla mig för skratt och frågar honom vad han sjunger, varpå K svarar;

"- Mamma har tuttar hör du väl"

Ja du har rätt. Jag hörde ju det.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!